ProReha

Praktijkbeleid

Bereikbaarheid

Wij zijn elke werkdag geopend. Telefonisch zijn wij direct bereikbaar tussen 8.00 uur en 17.00 uur. Wanneer u ons niet telefonisch kunt bereiken spreek dan de voicemail in. Wij bellen u zo snel als mogelijk terug. Ook kunt u een mail sturen naar contact@proreha.nl.

Vergoeding

ProReha heeft met alle zorgverzekeraars een contract. Alleen de 'Just' polis van Zorgverzekeraar CZ is hier de uitzondering op. Deze wordt niet vergoedt. Wanneer u verzekerd bent voor fysiotherapie dienen wij de declaratie direct bij uw verzekering in. Het aantal behandelingen dat u vergoed krijgt is afhankelijk van het soort pakket waarvoor u hebt gekozen. Welke dat is kunt u nalezen in uw polis. Bij twijfel adviseren wij u uw verzekeraar te bellen om dit na te vragen.

Betalingsvoorwaarden

Bent u niet aanvullend verzekerd of zijn uw behandelingen voor het huidige jaar 'op', dan vragen wij u na de behandeling te pinnen aan de balie. U ontvangt dezelfde dag per mail de nota. De tarieven kunt u vinden op onze website.

Privacy/rechten

Wij hechten veel waarde aan privacy. We werken volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Afmelden

Afspraken graag 24 uur van te voren afzeggen. Dit ivm de gereserveerde behandeltijd welke wij in rekening zullen brengen. Wilt u in het weekend een afspraak afbellen of een afspraak verplaatsen dan kunt u:

Klachten

Heeft u klachten over de behandeling of de manier waarop wij met u omgaan, dan is het goed om dat kenbaar te maken.

Bespreek uw klacht met uw fysiotherapeut of met de praktijkeigenaar. Wij hopen dat dit niet nodig zal zijn.